Holden Mitchell


Holden Adam Mitchell
30-04-1991

Yhym, taaa, jasne, oczywiście, całkowicie się zgadzam, to złota myśl, nikt nigdy nie wpadł na tak urokliwy pomysł jakim mnie obdarzyłaś w tym momencie. Całe me marne ciało skłania się ku temu by wyrazić niesamowite uznanie dla Twojego subtelnego zmysłu manipulowania drugim człowiekiem. Dumny jestem, iż matka natura włożyła nas w jedno łono. Toż to zaszczyt mieć za siostrę, taką...
Czyli mam Twoje pozwolenie?
Ciebie chyba Bóg opuścił Lee, nigdy absolutnie nigdy więcej nie pytaj mnie czy dam Ci swój motocykl. 
Facet może mieć dwie miłości. Kobietę i konie mechaniczne. Zdarzają się tacy co to marne przyrodzenie starają się wymienić na szacunek na boisku, ale ja się pytam grzecznie 'Na co to komu?'
Pierwszy potwierdzony fakt: Laski kochają szybkie pojazdy. 
Drugi potwierdzony fakt: Nie potrafią skupić się przy kolesiu, który ma własny zespół. 
Trzeci potwierdzony fakt: Trzymając gitarę w dłoni i drażniąc palcami struny, wiem, że wieczór z całą pewnością nie spędzę w samotności. 
Cholera. Nie unoś się tak bo ci żyłka pęknie. Nikt jeszcze nie uświadomił Ci, że ona mnie nie chce? Spokojnie, jeszcze się dowiesz. Może czekają na odpowiednią godzinę. Darowałem sobie, nie jestem pieprzonym kundlem, który może zaczekać przy wejściu sklepu, będąc przywiązanym do latarni.
Wciąż nosisz jej zdjęcie.
Ty w ogóle znasz pojęcie dyskrecji?
Nikt nam nie obiecywał, że będzie łatwo. Pierwsze miłości ulotne bywają niesamowicie. Sztuką jest przejść do codzienności. 
Właściwie myślę, że bardziej za nią tęsknię niż ją kochałem...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz