Liam Payne


Liam James Payne
29-08-1993

Wariactwo ostatnio tu się szerzy. Otwierasz drzwi? Trzy fanki. Otwierasz balkon? Dwie fanki. Strach otworzyć lodówkę bo dziwnym trafem, może między mrożonym jogurtem a parówkami też wciśnięta siedzi, zlodowacona - jakaś dziewoja? Wcale nie przesadzam. Weź przejdź od parku do  naszego mieszkania. No nie da się. Nie da, jak Boga kocham. Zostaniesz wykorzystany jako przynęta. Najmniejsza z ich ekipy przywiąże Ci się do nogi i będzie udawać nowy gadżet ze światowych wybiegów. Gadżet na baterie bo gdy tylko przestąpisz próg domu oderwie od Ciebie swe macki i rzuci się w naszą stronę niczym jakiś hipogryf czy inny sukkub. Serio. Mamy to nagrane. Dzieciom będziemy o tym opowiadać. To będzie historia o dzielnym wujku Lou, który ocalił cnotę swego brata Zayna. 
Ja nie mam cnoty.
Ale gwałtów też nie lubisz, no chyba, że lubisz to ja umywam ręce.
Kontynuując chciałem zaznaczyć, że wcale nie mamy się za jakieś gwiazdy czy choćby Celebrytów wielkiego formatu. Fakt, faktem co poniektórzy tak nas traktują ale jak dla mnie to czysta groteska. Ogarnijcie to - jem zupę a za szybą płacze jakaś blondyna. Wychodzę i pytam 'Hej może chciałabyś...?' No i nie skończyłem bo usta o smaku malinowym przykleiły się do moich warg. Przynajmniej błyszczyk był dobry bo mogłem sobie oszczędzić dożywotniej traumy. 
No przecież ładna była, czego Ty chcesz. 
Że ładna to nie znaczy, że muszę ją prosić o rozłożenie nóg.
Ja nie wiem, kto to wymyślił, że sypiając z członkiem zespołu stajesz się sławnym? Szanujmy się. Ja się szanuje. Nigdy na przykład nie wchodzę po Maliku do toalety. Zrozumcie, są ludzie i są...
Nadludzie.
Można to tak nazwać choć wolę określać Cię mianem ekshibicjonisty Dziubasku.
Żeby żyć w blokach, w blokowiskach, w dużych skupiskach ludzi i czuć się tam dobrze, trzeba być ekshibicjonistą pod każdym względem. Trzeba czuć się dobrze jak ktoś patrzy i obserwuje niemal w każdej sytuacji - przez okno, na balkonie, przed blokiem, za ścianą, widzi, słyszy, czuje. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz